mandag 17. november 2008

I'm not in Kansas anymore!

Ok, aller først, til Inger: Sorry, skal ikke skje igjen!


De som kjenner meg, vet at jeg er en maniac når det kommer til tskjorter, kjoler og smykker (og jeg har faktisk litt interresse i mote selv om det ikke alltid virker sånn!) og nå var Christine dum nok til å sende meg en side med masse fint tøy, og jeg blir helt lost (Type sangen Lost av Anouk). 
Se for eksempel på disse kjolene (og skjørtene)!:



(Siden finner du her)
Så nå er jeg bare sur fordi jeg ikke bor i England eller har masse penger! ><

Jeg liker å se på filmer på Youtube. Jeg er også veldig glad i å lese kommentarene under, for innimellom kommer jeg over gullkorn som dette:

<3>

Espen Iversen har funnet en side som genererer facebook-statuser! Hvor kult er ikke det, liksom! Så for øyeblikket:
ÅÅh, elsk!

Jo, jeg har funnet ut at disse artistene er flinke:
Matt Nathanson
og
Dave Matthews Band 

Og mamma: Jeg har en link til deg! Her!
(Er det noen som vil lage en perle-greie jeg kan ha rundt halsen? Gjerne et eple!)



3 kommentarer:

Christine N sa...

haha! jeg er flink!!! :D Elsket bildene, digget det første i hvertfall. :P

Ragnhild Regnbue sa...

Jeg vet, det er derfor jeg tok det med xD (Og ja, due r flink!)

Christine N sa...

Hva snakker du om? liten jente som angrep deg ved å sparke på stolen? så frekt! Hva skjer med dagens barn, små bortskjemte drittunger er de:P haha

Lesere

Bloggurat Blogglisten