tirsdag 18. november 2008

Aoaoaoao, AO!

Vi hadde styrke i gymen i går, og i dag vurderte jeg å bli hjemme fordi jeg nesten ikke kom meg opp, SÅ vondt hadde jeg det! (Synes litt synd på meg!) Men jeg fikk da kavet meg opp og vandret bikkja og sånt, men da jeg skulle legge meg ned på sofan for å lese avisa, kom jeg meg først nesten ikke ned, og så nesten ikke opp igjen! Ikke var det gøy at jeg nesten sklei på isen heller!

Jeg hadde heldigvis nesten alle timene mine i 3 etasje i dag, men de gangene jeg gikk opp og ned de trappene: AOAOAOAOAOAOAAOAOAOAO! Og Melissa TVANG meg til å bevege på meg! :| Onde, ONDE jente!
Jeg laget en illustrasjon over hvor jeg har vondt:
Så skjønner du meg kanskje!

Nå sitter jeg i det minste her med kamomille-te og hårfarge i håret (Som jeg skal skylde ut nuh) og har det relativt bra! Jeg bør lese litt biologi nå egentlig. Har heldags på fredag, men null stress, jeg ligger ganske godt an!


2 kommentarer:

Anonym sa...

huffa meg! vondt overalt, jo! :( legg ut bilder av håret ditt, så skal jeg lage kjede til deg! :D

Inger K sa...

Masse lykke til med prøven i morgen,bare å ringe hvis det er noe du ikke skjønner! ;) Forresten så synes jeg ikke synd på deg i det hele tatt..det er på tide du tar litt styrke! :P

Lesere

Bloggurat Blogglisten