søndag 12. oktober 2008

Søndag

Jeg sitter nå på mitt litt mørke romg halvsover imens jeg hører på Damien Rice. Han er hardcore elsk!

Helga har vært travel.. Feiret bursdagen min for tredje gang på lørdag (Denne gangen med fam.), Og fikk bl.a. denne av Inger, osm hun hadde kjøpt til meg i London:

Og den LYSER I MØRKET!!!:D

I dag har vi vært hos mormor som ligger på Rikshospitalet med brukken hofte og litt. Det var velig koselig, for det er en stund siden jeg har sett henne nå! I morgen skal vi løpe 3000meter, og jeg kommer til å dø! Eller... Ikke akkurat dø, men nesten krepere i hvert fall. Jeg skal holde meg under 4.4 km/t, sammen med Christine, så vi skal holde hverandre i henda når vi løper:P haha Det kan bli gøy! Nå må jeg gå og drikke kaffe sart, for hvis ikke så kommer jeg til å dovne før jeg skal ut på kino med Henirette, og det vil vi ikke! 

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten