mandag 13. oktober 2008

Mahahandagh

Jeg løp 3000meter i dag, og det gikk bæsj. Nå sier til og med læreren min at jeg burde sjekke om jeg har astma, så vi får se om jeg får tatt meg en tur til lægen.

I dag ble ACDCbillettene lagt ut (Og utsolgt), så det har vært masse stress. Jeg og Magnus mangler billett. Det kan hende han kan kjøpe en av en kompis av en kompis, og da sitter jeg igjen og er noldus. MEN hvis han ikke får kjøpt den billetten skal vi campe ved billettluka for å sikre oss billettene som blir lagt ut på Fredag. Yay!

Jeg var forresten på Black Balloon med Henriette, den var VAKKER!

Noe å kjede seg med på en Mandagskveld:

Dokker med en skjult beskjed
Et spill du aldri vil vinneFinnes ikke mannen i dine drømmer her, finnes han... et annet sted..

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten