onsdag 17. september 2008

Spynorsk

ååå. eg hugheilar IKKJE nynorsk! Eg hatar det ikkje, men eg likar det ikke hell. Eg hadde tretimars nynorskstil i dag om to bøkar eg heve lest, og det gekk rett i dass. Men samma, eg tykjar det er festleg å skrive nynorsk, for eg finn så mange morsomme ord. Som t.d. tjuv: Eg kallar det Skallarknab, og ønskjar at di óg skal kalla det det. Eg veit eg skrive masser av feil her, men for meg er dette rikteg. Eg he mitt eiga språk! Yay meg!

Nei. nå kommer jeg til å tenke på nynorsk en stund fremover. Jeez.. Nå skal jeg på teaterkurs igjen,. og jeg har selvfølgelig ikke pugga den teksten jeg skulle utenat, men jeg har en grunn i det minste.

2 kommentarer:

Christine N sa...

Ikke skriv på nynorsk hvis du hater nynorsk da, dust:P
hjerneristing er det beste nynorske ordet da:P haha

Ragnhild Regnbue sa...

Å tei no still, din fjondott! Eg skriv nynorsk fordi eg IKKJE likar det, montrar du ikkje kva er fraunar att fortelja deg? :P

Og, ja, det er et av de:P "O noes, jeg har hjerneristing! D: "

Lesere

Bloggurat Blogglisten