torsdag 18. september 2008

Hår og sånt

Akkurat nå sitter jeg på senga mi i bare bhen fordi jeg farger håret.. Se for deg det, a!
Jeg gikk litt vekk fra de vanlige mørskemørskebrune/sorte/blåsorte fargene, og resultatet får dere senere.

Jeg møtte Tor Kristian i byen i dag! :D Han har jeg ikke sett siden den gangen jeg skulle i bursdagen til Live i 9 ellerno, og han utbrøt "Harru blitt PØNKER???" Men vi er like glad i han fordet! Han er egentlig så keeg at han overså meg, men det er ikke jeg! Han tror jeg har blitt slått ned forresten.

Og bare for å få noe lettet fra hjertet: Til deg som satt på 19 Disen en morgen for noen dager sida: "Jeg var på fetteren min sin komfismashjon i går" Er ingen setning. "Jeg var I min fetters/i konfirmasjonen til fetteren min i går" . Takk



Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten