lørdag 21. juni 2008

MjauMjau



Så var det sommerferie! Det er kjedelig!

Men ikke så kjedelig, fordi bestemor har fått kattunge! (ikke sånn, da!) Og den er fire uker gammel og heter Overraskelse! :3 Er det søtt, eller hva? Den ligger under sofaen på rommet mitt og piper innimellom, og da høres det nesten sånn ut:

"piip, piip"
"Mjaaaaaumjaumrrrauuuu!" (kattemor kommer inn)
"Meeep, Meeeeep!" Overraskelse hører mamma
"fsssh", nesten ikke hørbart (Ragnhild kommer og plukker opp kattungen)
"Squeek!" (kattungen liker ikke at ragnhild plukker den opp)                                                                        
"Mjæææææææu"! (mamman som går og ikke bryr seg)

Den er bare så søt, så jeg MÅ holde den!

Videre kjeder jeg meg masse. På mandag får jeg se om jeg har god grunn til å være flau/nervøs, for da skal jeg hilse på mr. Quin for første gang. jeg ser for meg at han skrattler av meg i det øyeblikket han ser meg. Det vil jeg ikke!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten