lørdag 21. juni 2008


Erlend Bratland.. Alle vet hvem han er. jeg har tilogmed nevnt han før i bloggen min.. Gutten med den vakre stemmen og det kule håret som vant "norske talenter" har blitt en skikkelig "skjendis" i Norge.. Stakars....  men nu skal jeg ikke kritisere stakkaren, han har skills! men er det bare jeg som virkelig begynner å bli lei av "Lost", sangen han vant med? Finn på noe nyt, du har en gripende stemme, den holder til mer enn en sang! Greit nok at det var den sangen han vant med, og at det er en fin sang, men hallo! Syng noe av Damien Rice f. eks., eller andre sanger som krever litt. kanskje gi ut en CD med egne låter på?

Kanskje det hadde vært bedre om åtteåringen Vegard F. Dommersnes vant, for hans talent er unikt, og for å holde interressen oppe, må man finne på noe nytt. (han drev med rockeringer hvis noen lurer)

Jeg ville heller likt å se Vegard være på Topp20 med samme rockeringnummer han gjorde i finalen enn å høre Lost en gang til..

Sorry mac!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten