mandag 19. mai 2008

Sånn går det også an å gjøre ting.


Fine diktet! Jeg liker det godt, spesielt i dag. Jeg føler meg litt rar. Ensomhet tror jeg. Og det hjelper ingen ting at mormor har kreft. Mest sannsynlig overlever hun den, men hun er så veldig skrøpelig og svak, så jeg forbereder meg på det værste. Jeg skal overraske henne på onsdag med blomster, for da vet jeg hun vil bli glad. Det er veldig typisk mormor-Min supermormor!

Jeg får ikke sove. Ikke det at klokka er så utrolig mye enda, men jeg vil sove! Jeg tenker på så mye rart nå, og det gjør det bare vanskeligere å sovne. Jeg vil ikke på skolen i morgen uansett. Kanskje jeg bare skal forsove meg i morgen? Sånn 4 timer eller noe? Sikkert..

Jeg vil at folk skal melde seg inn i Changemaker så jeg kan få en kul genser! Jeg vil ikke ha frisbee! Pliis!


Fred ut for nå..

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten