søndag 18. mai 2008

Innocent and pure, I guess you've heard it all before

mmJEG SKAL GIFTE EG MED ERLEND BRATLAND! BASTA!
Enten han eller John Lennon.. Får se.

Altså.. HVER gang jeg hører Erlends versjon av "Lost" får jeg frysninger på ryggen og klump i halsen. Det kan hende jeg er oversentimental fordi jeg er ensom (Og sikkert på grunn av mensen og), og da er alt vakkert plutselig. Jeg er litt merkelig sånn:P
Elisabeth, pappas kjæreste, har allerede bestemt at vi skal gifte oss, og det har jeg ikke store problemer med, vel.. Unntatt at han er 16 år og bor i Bergen, og sjansen for at vi møtes er
så-stor. MEN CARE!

Pappa driver og konverterer gamle kassetter til DVDer, og så var det et gammelt program om John Lennon. Han er et musikalsk geni med fantastiske meninger! Synes jeg ihvertfall!

I dag (eller, i går nå) er det 17. mai. Jeg har ikke 17.mai-stemning i det hele tatt. I dag morges sludda det, og jeg liker ikke mennesker med paraplyer! Så jeg dro heller til Christine og så på film, før jeg ble med pappa til Lasse og Karin på middag der.( Jeg ville heller ha dratt til Lise, men hun inviterte meg ikke..:P)



Jeg har nye sko, og de er vakre! Sånn veldige og:D De ligner på kjolen min, så jeg ser skikkelig kul ut i de! Så det er min moteblogg for i dag: Prikkete kjole, rød strømpebukse, rød sløyfe i håret, superundertøygenser og kule sko (Med hæl!) Så gå som meg og bli phet!



Anouk-Lost


If roses are meant to be red


And violets to be blue


Why isn't my heart meant for you




My hands longing to touch you


But I can barely breathe


Starry eyes that make me melt


Right in front of me




Lost in this world


I even get lost in this song


And when the lights go down


That is where I'll be found




This music's irresistible


Your voice makes my skin crawl


Innocent and pure


I guess you heard it all before




Mister Inaccessible


Will this ever change


One thing that remains the same is


You're still a picture in a frame




Lost in this world


I even get lost in this song


And when the lights go down


That is where I'll be found




I get lost in this world


I get lost in your eyes


And when the lights go down


That's where I'll be found




Yeah yeah




I get lost in this world


I get lost in your eyes


And when the lights go down


Am I the only one




Ooh


Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten