søndag 21. desember 2014

Hjemme alene/nattrant

Klokka er 02.40, jeg er på fjerde filmen på Netflix og får absolutt ikke sove. Sikkert av flere grunner, hovedgrunnen er nok at jeg er alene hjemme. Jeg har aldri likt å være alene hjemme, og når man i tillegg har sovet ved siden av samme personen i tre år hjelper ikke det særlig når han plutselig er hjemme hos familien! 

Jeg skulle gjerne ha blitt med, men jeg må jobbe, og i tillegg feirer jeg alternativ jul igjen på 6 (?) Året! Det er så koselig der! 

Men i tillegg har jeg fått betennelse eller overbelastning i ryggen, og selv om jeg er bedre i dag har jeg ligget flatt i senga siden jeg våknet (klokka 15,hehehe). Og det hjelper ikke at ingen kan gå på butikken for meg eller lage mat til meg:(  så i dag har det gått i brus og chips! 

Jeg tror grunnen til betennelsen er min nye tattis! Måtte sitte veldig rart  veldig lenge og antar jeg belastet noe da. Men om det var verdt det? 
Oh yes! Bilde får dere se når jeg greier å bøye meg! 

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten