tirsdag 4. november 2014

Platon, Schmaton

Okei, så hei!

Nå skulle jeg egentlig ha lest masse og skrevet masse og sånn, men så googla jeg meg selv og kom på bloggen. Så da ville jeg bare si hei!

Nå er det lenge siden, bloggen! Jeg ga deg litt opp for noen år siden, men altså. Jeg har to eksamener om en måned og det er sånn jeg ikke takler, så da sitter vi her da!

Når jeg selv hadde muligheten til å velge akkurat hvilke fag jeg ville ha dette semesteret var det jo kanskje ikke det smarteste av meg å velge Ex.Phil, for det er sånt jeg ikke akkurat er så god på! Uansett hvor spennende det er, er det så mye annet jeg heller burde gjøre, som å spille det nye Borderlands-spillet, eller rydde i sminken min. MEN NEIDA. Heldigvis har vi sånn fin online-undervisning som jeg kan jobbe med, men jeg og konsentrasjon er ikke akkurat bestiser for å si det sånn. Pluss at vi snart er gjennom hele pensum, og jeg er fortsatt på første filosofen; min kjære Platon. (eller Plato) (eller hvordan du nå enn vil si det).

Nå må jeg visste hjelpe Anders med hvilken vei han må gre håret. Her er et bilde til deresom jeg fant i en bok på biblioteket:

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten