torsdag 20. januar 2011

Hei. Jeg glemte bloggen litt, jeg!

Har veldig lite internett her og sånn, så det går jo litt i hakk. Men her kommer en liten oppdatering igjen!

De to siste ukene har jeg sittet nede i vevsalen vår og sydd kjole. 1700tallskjole!


Den ble jo ikke helt ferdig, glemte tilogmed å stryke stoffet jo! Men den var ganske fin fordet! (Men se på ToneLill sin! Den er jo HELT fantastisk!)

Og så har jeg blitt venn med et band! De heter Claymords, og er nok litt vel sinnaband for de fleste, men vi dro på  begge konsertene de hadde i bergen (Den ene var på skolen!) og headbanga til nakkene våre sluttet å funke. De hadde en slange også. Den heter Bodhild og er en brilleslange. Fine!



(Her er gitaristen Sune sammen med Bodhild)

Og så fikk jeg meg plutselig en ny liten tattis!

Hilsen Ragnhild.

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten