mandag 19. april 2010

It’s just a jump to the left

I dag fikk jeg endelig bekreftet det; Jeg blir miljøarbeider på Fana neste år!
Jeg er selvfølgelig kjempelettet, men jeg ble litt lei meg da Mathilde sendte meg melding og sa hun var den eneste som ikke fikk jobben! Men det var jeg ganske klar over, altså at det bare var en som ikke fikk jobb! Men det behøvde da ikke å være henne! : (

Men samma det! Jeg er fortsatt ganske glad for å få jobbe med de jeg får jobbe med!

I dag har vi hatt hele året på to timer. Da snakker vi regn, sol, snø, snøstorm, sol, snø, regn, sol osv. Så jeg brukte dagen på å spille litt gitar og bass og synge litt. Og å se på Rocky Horror Picture Show. Jeg er litt forelska!

Når jeg blir stor skal jeg spille i denne filmen!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten