onsdag 3. mars 2010

nsdg

I dag skulle jeg ønske noen hadde tatt et bilde av meg så alle kunne se hvor fin jeg var i dag! Jeg hadde på meg skinnjakka mi, pulsvanter moren til Therese strikka til meg (selv om jeg ikke engang har møtt henne ordentlig!), hjemmestrikka lue (!) og hellasbuksa til mamma. Det mest spesielle var nok hellasbuksa. Den kjøpte mamma i hellas da hun var på jentetur der i 88 ellernoe. Den er off-white/gul med fine mennesker og brune og orange blomster på.

I dag har jeg vært på kafé med simen og tuslet i byen med Georg og besøkt tante m. fam + onkel m. barn. Jeg er sliten.

Nå savner jeg Fana skikkelig igjen. Det er liksom ikke det samme her når alle har skole eller jobb og den eneste måten vi kan møtes er over en kaffe i byen. Det er noe med det å gå på skole sammen med folka, jeg savner tror jeg. IMG_4820

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten