torsdag 4. februar 2010

*fengende og interessant overskrift som får deg til å lese innlegget mitt selv om det egentlig ikke har noe med overskriften å gjøre*

Nå (takket være “angi publiseringsdato/tid”-knappen) sitter jeg på flyet til Oslo. Jeg sitter sikkert ved siden av enten a) en dame i pelskåpe som ikke vil holde kjeft, b) en feit mann som bruker armlenet mitt og nynner for seg selv c) ei lita jente på 6 år med fregner og rødt, krøllete hår som gnåler og skriker over at hun ikke har den nye Hannah Montana-CDen ENDA! d) ingen (Omg, plox!). Jeg sitter i hvertfall ved vinduet, for det har jeg bestilt allerede. Hurra!

Jeg sitter sikkert med Tom Waits/Beatles på øret mens jeg leser i Measle and the Dragodon og irriterer meg over et eller annet jeg har glemt /ikke hadde plass til i veska, eller så sover jeg. For jeg har nesten ikke sovet i natt (selv om jeg greide å forsove meg i dag morges, knis) takket være Marius. (“se på film elns?” sier han. “Ja,” sier jeg. “Tikk-takk” sier klokka,  og VIPS er klokka ett!)

fresh Jeg har ikke dusja enda, så derfor ser jeg sånn ut atm. Jeg vurderer å ta meg en dusj nå, men tror kanskje jeg bare skal gå rundt og stinke (Spise litt hvitløk elns) og irritere de andre på flyet. Neida.

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten