søndag 21. februar 2010

Klageinnlegg lixx

Hei, nå skal jeg klage litt!

Jeg har vondt i ørene mine. Det ene øret fordi jeg bare har vondt i det. Jeg vil ikke si ørebetennelse, for da får jeg hele sykehuset (les: familien) på nakken. Og det andre øret er vondt fordi jeg har begynt på nytt med å utvide. Skulle egentlig utvide begge, men Silje fant bare den ene greia.

Og så har jeg krampe i lillefingern. Det vil ikke gå over. Au!
Og etter elevkvelden i går har jeg skikkelig vondt i nakken og skulderne. Får ikke til å slappe helt av, og da sier det *poff*, og nakken min skriker.

Og så SNØR det igjen! Jeg mener, hva faen!? Jeg bor i BERGEN!

Sånn. Ferdig. Jeg har kaffe, en god seng, fin musikk og 10 minutter til middag.

Vakker kunst//Frida Kahlo

5 kommentarer:

mams sa...

utvide øret????? hva blir det neste?!

Tore sa...

Ikke spør, mams. Ikke spør. Og så, kjære datter, har du to valg når det gjelder det andre øret. Vente til det blir enda verre og så gå til doktoren. Eller gå idag...

fetter Magnusssssss sa...

hvis du har vondt i hele kroppen så var det en bra bilde du valgte!!:O Frida malte det bilde for og representere smerten hun hadde i kroppen:O den knuste søylen er ryggraden hennes:O men det viste du allerede!!!!!!!:O

Ragnhild Regnbue sa...

ja, var litt tanken! Men også litt fordi jeg digger det bildet!^^

fetter Magnusssssss sa...

knew it :O

Lesere

Bloggurat Blogglisten