torsdag 28. januar 2010

Ragnhild gjør ting hun ikke kan #23477855

På folkehøgskole er det ikke alltid like mye å gjøre. Så a er det greit å ha en hobby eller fem. Høre på musikk, rydde, vaske klær, spille gitar og tegne er mine top 5 (utenom facebook), men nå i det siste har jeg begynt å leke meg med Paint Shop Pro (ca. photoshop, bare billigerre versjon). I dag og i går gjorde jeg feks. dette bildet

image (Foto: Julie Aida)

Om til denne tegningen (scanner, hva er det????)

IMG_4760 (Ikke bry dere om hendene, jeg suger i å tegne hender!)

Og videre om til denne datategnede dingsen

Julie Som ikke helt er ferdig, men nå gidder jeg ikke mer. Problems with hands solved!

Og så har Marius fått pupper, seff.Mariusmedpupper AVSPORING:

I morgen skal jeg på Depeche Mode! Sverre vant en billett til meg, og jeg har bestemt meg for at jeg skal gifte meg med han. I hvertfall få hans barn, de hadde nok blitt pene!

1 kommentar:

Marit sa...

oooh.. manboobs på høyt nivå der altså :p

Lesere

Bloggurat Blogglisten