søndag 10. januar 2010

Just when I find the meaning of life, they change it

Tjenare!

Nå er jeg altså tilbake på Fana etter to nesten uutholdelige uker hjemme i Oslo! Ikke det at det ikke er koselig der, men det er så langt til Bergen! (Men i vinterferien skal Line bli med meg til Oslo, og da blir det kanskje bedre med en gang!)

Neste alle er ute i dag, men jeg ville heller bli hjemme og se på film. Jeg tenkte å spare ryggen min litt til mandag, for da skal vi danse. Jeg gleder meg litt, for det er så lenge siden jeg har danset, og jeg synes faktisk det er ganske gøy!

Nå ligger jeg i nytt sengetøy og hører gamle sanger på spotify. Livet er koselig!

PuppJeg fikk forresten en ekstra pupp av Line til Jul, Takk! <4 IMG_4113 IMG_3965 IMG_4083 IMG_4089 IMG_4103

IMG_4362 IMG_4443

Jul og nyttår, btw

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten