tirsdag 1. desember 2009

1 desember

Jadda, jeg lever og har det fint. Ting skjer, men ikke så mye av det er spennende å fortelle om. Men noe.
Jeg har fått byttet fra salsa/merenghue/samba-valgfag til positiv psykologi (Slapp av, mamma, jeg spiller fortsatt innebandy og volleyball en gang (hver) i uka!), noe som er veldig spennende. Ruth er en super lærer, og selv om jeg kanskje ikke er den mest negative personen i verden, lærer jeg mye!

Jeg og Tonje har ommøblert, og nå sover vi i dobbeltseng. Bildet får dere seinere, når jeg gidder å laste over bilder fra kameraet. Men det er veldig fint. Julekalenderen er hengt opp, og i dag fikk jeg en kortstokk (tusen takk, pappa! Endelig finnes det en hel kortstokk her på Fana!) Joakim fikk seg julekalender og leste om Elisabet som rømte sammen med bjellelammet fra byens kjøpepress og kassapparater og Atif fikk synge med de andre barna i julekoret da treet i Svingen ble tent.

ChampMen èn ting plager meg litt, og det er at det ikke er snø ute! Jeg skal ikke klage, jeg har ikke så mye til overs med snø, men jeg føler at vi er i en kald september ellernoe for tida. Og det er litt trist. Men jeg har allikavel mer julestemning nå enn på lenge! Hurra!

Nei, nå skal jeg sove og spoone Tonje. Hurra.
En time igjen til mikkels bursdag forresten! (Og mamma, Sverre Offord ønsker seg to brev!)

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten