onsdag 11. november 2009

Sånn, nå er det lenge siden dere har hørt fra meg, nå!

Det er nok fordi jeg har vært en uke i Praha og kost meg!
Vi hadde det supert der, hele teaterklassen! Unntatt jeg, som måtte sove alene frem til fredag, fordi Line var syk. I tillegg fant jegbrukt undertøy i nattbordsskuffen min. Men ellers hadde jeg det veldig fint! Frem til fredag da jeg ble syk, og måtte tilbringe resten av turen til sengs. Det er i situasjoner som det at man er glad man kan litt tysk og at de viser tyskdubba film på hotellrommet!
Men før jeg ble syk fikk jeg jo opplevd mitt!
IMG_2282IMG_1712  IMG_1782 IMG_1801 IMG_1884 IMG_1907 IMG_1972

Nå sitter jeg på rommet mitt og hoster og har vondt i hele kroppen og er supersint på de som kødda med hostesaften min (Hei mamma, jeg trenger ny hostesaft, noen helte tran i den andre!") og tenker å sette meg i tvstua og se på tv.
baj

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten