tirsdag 6. oktober 2009

Ferieoppdatering

Nå er jeg hjemme på ferie, og det er bare i overkant av 5 dager til jeg er tilbake i Bergen! Dagene hjemme har jeg brukt på å være ute. Jeg har møtt mange søte mennesker, Christine, Marit, Melissa og Emilie. Nå kommer Hege snart innom, og så skal vi til tantus. *pes*! I morgen skal jeg feire bursdagen min med Christine, og jeg dør på meg av spenning, for jeg aner ikke hva vi skal! :D

Jeg har tatt mange bilder, men jeg har selvfølgelig glemt kabelen, så kanskje jeg laster opp noen av de når jeg kommer tilbake til Fana!

Noe annet jeg har gjort er å farge håret. Noen husker kanskje at jeg hadde bondt og sort hår en stund, og det var det jeg prøvde nå og. n578135692_1055421_3516 Men det endte opp med at jeg avfarget håret mitt, så for de som lurer på hvordan håret mitt egentlig ser ut:

brunette

Hurra!

Nå skal vi snart dra! Snas

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten