fredag 21. august 2009

Utfordringen

Hei, jeg har ikke så mye å blogge om i dag, så derfor tenkte jeg ikke å blogge (Hei, jeg har vært på kafe med Kristin og Henriette i dag og glemte kameraet. Det var veldig koselig!). Men så redda Anke meg ved å utfordre meg:

1. Gå inn på biletemappa di på dataen
2. Trykk på den mappa som har den lengste tittelen
3. Legg ut det åttande eller tolvte biletet
4. Forklar kva du tenkte idet biletet vart teke
5. Utfordre fire andre bloggarar

Ok, så altså, mitt lengste mappenavn er “avslutning og bursdagen til Johannes”. Dette er bilde nummer 12:

IMG_4769Det er altså Rektor som holdt avskjedstale på avslutningen vår, og jeg vil vel tro jeg tenkte “Herregud, er du ferdig snart?” For så å gjespe høyt. (you yawn, you fail!)
For altså: Rektor er en søt gammel mann, han, men han KAN ikke holde taler! Eller så er det akkurat det han kan, men ike for 18-åringer i hvertfall! Jeg har hørt nok av hans andakter, taler og beskjeder til å gå rett i hvilemodus når hans navn nevnes/ hans stemme høres.
Det var nok det jeg tenkte altså.

Jeg utfordrer:

  • Thea
  • Inger (som allerede er utfordra, haha!)
  • Cassiopeia
  • Deg!

Sånn, takk for meg. Natta!

1 kommentar:

Anke sa...

Jeeeeeejjj! Tenk at jeg redda dagens blogginnlegg og at du tok utfordringen :D Det liker jeg ;) Du har helt og holdent rett: rektor kan IKKE holde taler! Det er egentlig litt trist! La Lars Erik Nyborg snakke! En morsommere lærer og bedre taler skal du lete lenge etter!

Lesere

Bloggurat Blogglisten