tirsdag 18. august 2009

But please do not kill all the clowns!

Hei!

I dag har jeg hatt det veldig fint, for det har vært første skoledag!

…For alle andre unntatt meg!
Utenfor huset mitt i dag morges var jeg vitne til min lille søte nabo stå og kjefte på foreldrene sine i en fin,hvit sommerkjole og rosa sekk, for de brukte for lang tid på å ta bilde av henne.
Ah, om jeg bare kunne være 6 år igjen! Sukk.

Eller ikke. Det er litt digg å være ferdig med skole. Selv om det bare er 5 dager til jeg begynner på folkehøgskole. Btw! Gjett hva jeg skal ha som valgfag, da! Alkymi! :D Hvor kult er ikke det liksom?

Men jeg fikk da brukt dagen min ganske bra for det: jeg dro i byen for å handle inn ting jeg har tenkt på å handle inn lenge!

Først skulle jeg handle inn noen spenner på HM…Og der var det salg…

IMG_8586Og så dro jeg på Panduro for å få inspo, og så fikk jeg så lyst til å ta opp igjen gamle hobbyer, så jeg kjøpte inn ark og blyanter:
IMG_8588…Og ikke for å skryte, men…


 IMG_8581 IMG_8585  
(Jeg har ikke scanner, så bildene fikk litt rare vinkler da jeg tok bilde av de. Menmen)

(Her tok jeg en tur innom elbutikken for å kjøpe nye høyttalere til iPoden, pluss iPod-deksel, og en tur innom Tanum for å kjøpe ScrapBook)

Og så tok jeg en tur innom Platekompaniet for å finne Real Gone av Tom Waits, og endte opp med:
IMG_8592 IMG_8594 IMG_8595
Alle disse tre platene er fantastiske! Anbefales!
Tom Waits: Real Gone
Elliott Smith: Either/or
Soda Fountain Rag: It’s Rag Time!

Elliott Smith: Say Yes!

2 kommentarer:

K sa...

"i dreamt i was reborn as a boy,
a poetic, sweet and sensitive boy"
åååh!

Estelita sa...

Alkymi? Det er ikke tilfeldigvis Vestoppland du skal gå på? :) Der har jeg gått, 5 år siden nå.

Hører forresten på Real Gone nå, og søkte i den anledning på tom waits på bloggsøk, sånn jeg havnet her. Ha en strålende høst :)

Lesere

Bloggurat Blogglisten