tirsdag 30. juni 2009

“Sommeren er alltid best gjennom et vindu”

Sa Jens Lekman. Det kan jeg være enig i innimellom, men når du ser på sommeren gjennom et vindu fordi du sitter i svineinfluensakarantene er det ikke like kult.

Lekman fikk nemlig med seg en souvenir fra Sør-amerika, H1N1, eller Svineinfluensa. Stakars! Jens Lekman er en av flere som står på lista mi over folk jeg skal gifte meg med, han er fantastisk flink til å synge, og veldig kjekk! Jeg håper virkelig han blir frisk igjen så han kan synge fine sanger senere også! (Bilde hentet fra db.no)

Nå er det nok ikke lenge til svineinfluensaen kommer til Norge også, da skal jeg låse meg inne med masse kaffe, te og gode bøker. Jeg vil gjerne se på årstidene gjennom et vindu selv, men ikke i karantene!

God bedring!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten