onsdag 10. juni 2009

Nå er det 20 minutter til bussen min går

og jeg har enda ikke funnet fram sokker eller genser ELLER sko, og kommer sikkert ikke til å rekke bussen. (Men jeg fikk med meg når den gikk HELT av seg selv, Chris!)

Akkurat nå er det skikkelig vår ute, i hvertfall om jeg lukker øynene og innbiller meg at det er fint vær. For kråkene krakser, de små fugleungene piper masse hver gang mammafugler kommer og hilser på (vi har rede under verandaen :D) og en eller annen merkelig fyr går rundt og synger. aaah.
Og på toppen av alt er det 13 dager til Regina Spektor slipper ny plate! Gjett hvem som skal forhåndsbestille, a!

Det er litt rart å ha skole igjen. Litt digg og. Men nå er det bare 3 ordentlige skoledager igjen. For neste uke har vi muntlig (Og jeg krysser fingre, tær, tunga, leppene, øynene og håret for at jeg kommer opp i norsk eller engelsk! Helst norsk, for jeg vil snakke om Ibsen mens jeg har på meg Ibsen-t-skjorta mi!! ) Jeg gruer meg litt til å slutte. Det blir så nytt, og jeg er et vanemenneske! Men tenk så kult å ha en helt ny by å bli kjent i, og tenk på alle de menneskene som kommer til å synes jeg og Marit er skikkelig merkelige og rare! ( I hvertfall Marit, for hun er fra HAMAR!!!) Og tenk på alle de nye vennene jeg kommer til å få! :D Hurra

Nei, det var mye morsom digresjon!

Nå må jeg finne sokker!

Snakkes om.. en dag ellerno. Hakke så mye fritid i dag, nei!

1 kommentar:

Marit sa...

Haha, åjadda.. Der har du meg vettu, raringen fra Hamar ;)

Lesere

Bloggurat Blogglisten