lørdag 9. mai 2009

Verden hater meg i dag

I dag våknet jeg med lite stemme og veldig sår hals. Alt for tidlig. Dagen har gått til teater og sånt, og det var skikkelig gøy!


Men verden hater meg for tida: på vei hjem begynner det å dryppe litt. Jeg går av banen på major, og ser at 46-buss-stoppet er ganske fullt, så jeg går dit i håp om at bussen snart skal komme. Først blir jeg overfalt av 16 unger, før jeg finner ut at bussen ikke går på grunn av holmenkoll-løpet. Så jeg går til 45-bussen, samme greia. Rekker så akkurat banen, og den var FULL av løpere og syklere og mye annet. Når jeg går av banen håper jeg kanskje bussen går derfra, men NEEEEIDA! Så jeg går, selv om jeg er utrolig sliten, og gjett om det begynner å pøse og tordne, da! GAH!


Men nå er jeg hjemme, skal drikke te og så sove litt før (en forhåpentligvis tørr) tryvann! TTYL


Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten