torsdag 21. mai 2009

sykehost

Klokka halv 12 i går natt fant jeg og pappa ut at vi skulle dra på legevakta for å sjekke halsen min. Og der satt vi litt over en time, noe som viste seg å være unødvendig lenge, da kølappsystemet hadde klikka og de hadde startet det på nytt uten å si ifra til oss.
Legevakta i Oslo er liksom ikke stedet alle har lyst til å tilbringe en onsdagskveld, og det kan jeg skjønne. Det er rett og slett creepy der. Først og fremst har de skrudd av nesten alt lys av en eller annen finurlig grunn. Så det sterkeste lyset kommer fra en TV som viste kjipe beskjeder fulle av skrivefeil. Det mest spennende som skjedde var mannen som ikke fikk annen hjelp enn å drikke litt vann og ta noen piller og svarte på italienglish “nobody wants to help me in this fucking country!”, den gamle fylliken som ikke fikk lov til å sove inne, og at Håkon ringte. Før de da selvfølgelig ropte oss opp. Damen som tok oss imot tok pulsen min og sa jeg skulle gå hjem, ta to paracet og komme tilbake i morgen. Jippi.

Men joda, jeg kom tilbake i dag og venta i nesten tre timer før jeg fikk legekonsultasjon for så å finne ut at jeg har halsbetennelse og forkjølelse på samme tid. Unormalt, sa hun! :D Men jo, så fikk jeg noen piller, og om en uke er jeg glad og frisk igjen.

I morgen har jeg engelskeksamen. Nå gleder jeg meg litt til å bli ferdig egentlig. Så får vi jo se hvordan det går.lg_10240631_050626_bettmann_230

1 kommentar:

Håkon sa...

Offoffoff..:P vet ikke helt hva jeg skal si til at du drar på deg så mye sykdomsgreier..?;p skjønner ikke hvordan du gjør det, ass =/ men så hyggelig at du hadde lista opp at jeg ringte sammen med en fyllik og litt sånn som det mest spennende som skjedde der, da ^^ så får du ha lykke til med engelsken din i morgen! Skal sende litt meldinger og drit når jeg står opp, jeg! Det vil si.. Rundt 11 eller noe?:P det er ialleafall ikke rundt 2 da, som visse andre..xD sove godt =)

Lesere

Bloggurat Blogglisten