fredag 29. mai 2009

Heijegtrengerhjelp

Nå er våren snart forbi. Jeg er glad i våren, for det er så fint ute! Og jeg vil ut og ta bilder, men tror du ikke jeg ikke finner laderen til kameraet mitt? Jeg har ikke rota den bort heller liksom, jeg bare vet ikke hvor jeg la den! Det er skikkelig frustrerende! Den ligger helt sikkert sammen med datakabelen til mammas kamera, hvornåenn den er (Jeg skal finne den, mamma!)

Nå har jeg sett på mange gamle lysbilder (åh, nostalgisk! Jeg savner 70-tallet!) og spist tre brødskiver med reker. (FROKOST, Håkon!) Iz content!
Og ting blir ikke værre når jeg ser nedi boksen med antibiotikapiller og det bare er 6 igjen! (Det tilsvarer kveld i dag pluss morgendagen) SNART FERDIG!
Nå skal jeg se om en ny episode av Flight of  The Conchords ligger ute på nettet. Dere får kose dere med denne imens:

1 kommentar:

Marit sa...

hehe, jepp. spanjolene kan detta med skrekkfilmer altså :D

vel, nå skal du vite at jeg ikke har til vane å drepe hver eneste edderkopp jeg ser da ;) Også var den på veg mot sluket, så den hadde nok fått et kort liv uansett :p (A)

Lesere

Bloggurat Blogglisten