lørdag 11. april 2009

Vås

Jeg må bare si det: Jeg hater ferier! Det kan hende jeg nå får ørten skulende øyepar på meg, men sånn er det.
Altså; det er ikke det at det ikke er deilig å kunne stå opp 10 i stedet for 7, og jeg har jo ikke noe lekser eller kjedelige religionstimer mattetimer å gå til, og det er jo kjempedigg!

Men greia er at jeg er et rutinemenneske (takk for ordet, Inger!) og jeg liker å stå opp klokka 7, være stup trøtt og rushe ut døra for så å akkurat rekke en buss. Jeg liker å sukke tungt hver gang jeg finner ut hvilket fag jeg skal ha fordi jeg er så jævla lei av de samme lærerne og fagene og blablabla. Jeg liker rett og slett at ting ikke er så veldig uforutsigbare, at jeg nesten vet at jeg kommer til å kjede meg.

Men mest av alt liker jeg at jeg har masse folk rundt meg. jeg er fryktelig sosial av meg, og når jeg har ferie ender jeg opp med å sitte hjemme ellernoe. Eller, ikke i denne ferien, for da jobber jeg med vanen, og ser Melissa hver dag! :D Men jeg savner likevel mangfoldet av folk, gjerne folk jeg egentlig ikke liker.

Til neste år kommer alle disse rutinene til å bli annerledes. Jeg kommer til å få meg nye venner, og det er jo positivt, men jeg kommer til å få helt nye rutiner, og jeg tviler på at jeg kommer inn i disse rutinene før året er omme. Jeg kan fortsatt ikke tidene det ringer ut og inn på skolen jeg har gått på i 6 år snart!

Nå er det, som folk sikkert har fått med eg, påskeferie. Og den er LANG synes jeg! Alt for lang! Evt. alt for kjedelig! (Ikke misforstå meg, Melissa! :P) Jeg savner klassen min, fordi den er best!

Digressjon: Nå er det snart sommerferie, og jeg har typ 24 dager igjen der jeg i det hele tatt skal møte opp på skolen. DET er skremmende! Jeg skjønner det liksom ikke enda, det er litt rart, omg

Ok, langt og kjedelig innlegg som helt sikkert er fullt av skriveleifer og usammenhengende setninger, jeg måtte bare få det ut.

Type klassen min, minus Jonas (nr. 3 fra høyre på øverste rad) og pluss Lars og Victoria

1 kommentar:

Inger K sa...

Tro meg: folkehøgskule-rutiner tar det to sekunder før du er inne i. Ellers så var det en kul tekst, skjønte poenget..skal minne deg på det når jeg har ferie og du har eksamenstid.

Lesere

Bloggurat Blogglisten