onsdag 8. april 2009

Megan ligger nå på gulvet og løper skikkelig raskt. That is... Om hun hadde stått. Nå sparker hun egentlig bare ut i løse lufta.
Hun kom på besøk i dag, og det er alltids like koselig, hun er så morsom atte. Og mamma gjør alltid narr av håret hennes. Men jeg synes hun er søt, jeg. Hun ble med meg inn på do i dag tilogmed!

(ja, det er en hund)

I dag har jeg skikkelig lyst til å vise dagens outfit, for det er noe av det styggeste jeg har gått med på lenge. Men siden jeg ikke gidder å hente kameraet, får dere se bildet Melissa tok i dag, mens vi jobbet på vanen:

Huff og huff sier å bare jeg.
Neida.

Her er enda en samtale mellom meg og Chris på msn. yay oss!
(hun sa hun var glad i meg og hvis noen lurer)


(Ingen skal si at *stikketungautogsmile*-tegnet er overvurdert!)

Og Inger: Hei! Det er veldig koselig at du stikker innom oss i ferier og tar litt oppvask og sånn, men det å la toasmaskinen stå igjen med såpe i gir ekle resultater.

Kos deg i Dublin

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten