søndag 26. april 2009

Hei, Hege og mamma!

Jeg overlevde helga, ikke no stress!
Jeg fikk bare bart, gikk rundt som levende reklame for bloggen min og hadde farris-krig. Det var bare gøyalt!

I dag måtte jeg stå opp tidlig for å dra på teater. 7 timer teater etter to dager på Tryvann er ikke så gøy! Men jeg fant meg tid til å sove mellom scener, og hadde det ganske morsomt med å mime til diverse Disney-sanger. Før jeg oppdaget at jeg ikke hadde spist noe siden k. 4  dagen før. men jeg overlevde dagen! Yay! teateret blir forresten dritbra, vi har forestillinger hele første uka i mai, kom og se! (Bare si ifra til meg for mer info)

Nå skal jeg enten legge meg eller ta meg en kopp kafe og daffe på sofan… wuhu.

(Hei til Sara forresten! :D) (Hun er Bergensdeiten min! )

1 kommentar:

Sara sa...

hi hi! Aldri undervurder en bergendeit. det blir kjempe morro. gleder meg allerede.

Lesere

Bloggurat Blogglisten