søndag 19. april 2009

Gjesteblogg FTW! for søren! hurra!!!



Ok, så for å få kusina mi til å tenke på noe annet enn twitter, så skal hun få lov til å gjesteblogge på bloggen min. Alle sammen: HER ER INGVILD!




Hallois! Meg er Ingvild, den extremt fantastiske kusina til den hurramegkulesøtenillekulesnillesøtekule kusina mi, Ranglemin :) Ja... La meg se... Hmmm... Ikke jeg egentlig veit que jeg skal skrive... Hmm... Morosamt att lese, qué?






jeg søkte på google på random og da kom dette extremtly kule bildet opp! hurra1 skal vi dra på skattejakt? jeg vil ha godteri og gull! og saltmat og søtmat og alt annet det skulle være å by på elns :)


nå sitter ragnlelinmin og holder på en lommelykt. så vi veit det.


sindre sitter med sine to dataer! nerden vår ^^ mwahahaha :) jeg liker ham ikke alltid men noen ganger er han litt mororsam! hahahahahhaahha


vårin (min kjære lillesøster) vil veldig gjerne chatte med mine kjære venner på msn hahah :) derfor må jeg gå ;D habbetija!


habbetijajaajaaaa og PEACE OUT LIZZM! :)
her er meg forresten så vi veit det :) PEACE!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten