mandag 16. mars 2009

Tips:

Google deg selv innimellom. Eller bruk Kvasir. Ett fett.

Men altså: Jeg kvasira meg selv, og fant litt ymse, blant annet et det finnes en journalist hos Holtalen, hva nå enn det er, og så litt linker til bloggen min og sånt. Men så fant jeg dette:

wergeland

Dette skjedde i fjord sommer, samme dagen som jeg fikk 6 på IKT-eksamen. Jeg og Georg vandra rundt i byen og feira Wergeland, og så satt vi ved føttene hans, og da kom det en mann bort og snakket litt med oss. Jeg tenkte ikke mer på det. Men nå fant jeg altså denne atrikkelen i BERGENS TIDENE! Hvor kult er ikke det? Jeg som skal til Bergen til neste år og alt!

Men husk nå på dette:Jeg sa egentlig noe sånt som "Wergeland var kulere enn Welhaven. Kul fordi han hadde egne meninger og kule briller, nesten sånn som Ibsen, bare det at han hadde hatt og kult skjegg, ikke sant, Georg? Welhaven så bare homo ut." Men det er journalistenes frihet. Pf

k9z

2 kommentarer:

Marit sa...

haha. det gikk enda bedre :D jeg sovna i min egen seng i så og si edru tilstand ;D

Marit sa...

jeppjepp, men nå fulgte jeg jo også katteinnstinktene mine da jeg var hos lise :p er ikke sikkert jeg får noen av de på Fana vettu :p

Lesere

Bloggurat Blogglisten