lørdag 7. mars 2009

Overnatting

Nå er jeg hos johanne, fordi jeg og Chris overnattet her. Vi så på villmark i går, og jeg kommer nå til å holde meg laaaangt vekk fra skogen fordi jeg vil være redd for en eller annen plystrende psycho som går rundt der og dreper folk i kjole.
Johanne har en veldig fin gullfisk som heter Arne, og jeg har også lyst på en. Det vil kanskje ikke koste mer enn en hundre kroner, så kanskje jeg er litt spontan? Vi vil se. (Da skal jeg i så fall enten ha en gullfisk som skal hete Alfred, eller så skal jeg ha en blå slørhale som skal hete Bertil (De ser litt homo ut nemlig))

I dag skal jeg på to cafebesøk fordi jeg er så sinnsykt tøff, og så skal jeg hjem og perle litt mer. woho.

Simen har forresten bursdag i dag, hurra for ham!

Og så skal jeg hilse fra Christine og si at mobilen hennes er føkka. Det kan ha noe med å gjøre at hun slår mobilen i veggen hele tida og kaller den hore og bitch. (Det hjelper ikke)

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten