søndag 22. mars 2009

Nå avbryter vi reklamepausen og viser litt film!

Jeg har sunket så dypt at jeg ser på søndagsfilmen på tv3. Nå går Independence day, som faktisk er ganske bra, selv om det er full av feil. (Visste dere forresten at Bobby Browns kjente hyl er lyden som høres av laserstrålene i denne filmen?:P)

Nå savner jeg Håkon skikkelig, for han skulle bytte data. Damn, liksom!

Christine sier det skal bli kaldt igjen. HappyCat does not approve!

 

 IMG_3682 IMG_3627 IMG_3642 IMG_3665 IMG_3669

Vi er jammen kjekke i storefri! (Se, jeg har fått sixpack!)

(Og Inger, ja, jeg bruker din singlet! Sånt skjer når det ligger her:P)

5 kommentarer:

theteasipper sa...

Independence day er stiiil! Romskip, walkie-talkie system OG sigarer. Må hilse Inger å si at det var en singlet forresten!:P Skjelden du går i så lyse farger Ragnhild, tar det som et vårtegn!!:D:D:D

Anonym sa...

You know i love you xD

Anonym sa...

Ja. Boka er så fin. Så langt. Men jeg vet den snart blir jævlig trist.

Og takk for gratulasjonen :D

Inger K sa...

Jo, takk, jeg er fult klar over at det er en singlet, takk! :p Til påske skal jeg ta meg meg alle de kule klærne mine...men du tar vel på deg noen av de stygge og lager noe kult av det også tenker jeg... Sukk.. Hvordan er hodet?

Inger K sa...

Og forresten...jeg skal stjele brillene dine..så da blir vi skuls

Lesere

Bloggurat Blogglisten