tirsdag 31. mars 2009

Jeg er skikkelig stolt av meg selv!

I dag sto jeg opp da mamma vekket meg, som var 07.40 ish. Det virket kanskje som om jeg da var veldig sent ute, siden bussenmin gr 07.37, men ikke i dag. For på tirsdager starter jeg til 3. time, noe som beyr at bussen min ikke går før 09.40. Jeg pleier å stå opp ti over 8 (Da har jeg i hvertfall vekkerklokka på) for å gå tur med Ronja, og likevel ha nogenlunde med tid. Men i dag har jeg allerede rukket å dusje/vaske håret, gre ut dreadsa (Det tar tid!), spist frokost, sølt kaffe, jamma litt gitar, gått tur med Ronja OG blogge! Hvor kult er ikke det?

Nå står vannkokeren på, for i dag vil jeg ha med te på skolen. Namnam.

000s4k6c

Nå er det ikke lenge til påskeferien heller! Jeg gleder meg skikkelig! :D Da skal vi jobbe med vanen, og så skal jeg leke med Magnus og Anthony, woho!

sergejanero6 Smoke, Paris 1958 William Klein Paris 1947 old_modem

I’m kind of a sucker for old pictures <3

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten