onsdag 4. mars 2009

Jeg er sånn transcendent, jeg.


Jeg hadde matteprøve idag. Og den gikk faktisk ganske bra! Nå får vi bare så på resultatet... 

Jeg begynner å bli syk igjen. Uten å egentlig bli frisk først. Takk for det immunforsvar! 
Jeg har hatt masse tanker som jeg tenkte jeg skulle skrive om i bloggen min, men nå er de borte. Woho.

Jeg har forresten perlet 7 ting i dag! Oppdragene strømmer inn! Takket være Michellene egentlig! Hun har kule venner!

Mamma var søt. (Hun er jo det fortsatt) Jeg legger det bare ut fordi det er så utydelig at ingen ser noe nesten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Funker ikke å legge inn kommentar på tingene på den andre bloggen uten å ha noen nettside eller noe å referere til! Hvor teit er ikke det ^^

Men fælt hvor mye du hadde fått laget i dag da?=D brukte du opp hele posen med perler, eller?xD

Ragnhild Regnbue sa...

Ja, det er skikkelig teit. Skal se om jeg får fikset det.

Og nei, absolutt ikke! Har jo rundt 15000 perler da:P

Anonym sa...

I så fall vil jeg ha et sånt pacmanmonster xD =D den var litt kul ;p

Lesere

Bloggurat Blogglisten