lørdag 14. mars 2009

I am bigger than my body gives me credit for

Jeg har hatt en av de travleste lørdagene på lenge. Ikke det at jeg har gjort så mye i dag, men likavel. Først var jeg på Colosseum Spa for å få massasjen min av Bjørn, en høy, ikke særlig femi mann i 40-åra. Han var skikkelig flink. Selv om det ikke hjalp ryggen min noe særlig da. Men, som Christine sier; “De er ikke Jesus heller, de kan ikke helbrede deg!” Det hjalp selvfølelsen min i hvertfall. Jeg vurderte å gå helt MarieAmanda på han og ta bilder og sånn mens jeg lå der, og kanskje bli bestevenn med han så vi kunne dra på café og spise lønsj sammen, men selvfølgelig glemte jeg kameraet mitt!!!

Inger har kommet hjem fra Egypt for to dager, før hun drar til Volda igjen. Jeg måtte bort for å hente en CD hos pappa, så jeg fikk sett henne i hvertfall. Og så ga hun meg et grønt palestinaskjerf, jeg elsker det.

Så dro jeg og mamma og Ronja til Tantus, og Ronja var skikkelig asosial fordi un bae ville ut og spise kaniner. Ingvild hadde besøk av Katarina, som var i full gang med å lage moteshow med Vårin da vi kom. Vi fikk kaffe og julekake. På vei hjem oppdaget jeg at mamma også liker John Mayer, så jeg stjal CDen hun hadde i bilen. Den er bra.

Nå har vi spist grøt, og jeg er gravid med en ny foodbaby. john mayer synger kjærlighetssanger til meg, og jeg har det ganske bra faktisk. Snart skal jeg på kino med Chris og se på Menn som hater er misunnelige på kvinner og ikke spise godteri, men epler. Kanskje.

DSC00497

5 kommentarer:

Anonym sa...

snakker om? ikke no godteri? når ble vi enige om det? jeg kan virkelig ikke huske at vi har snakket om dette!

Anonym sa...

oi.
sånn heilt på ordentlig?
heilt superkort?

/fredrikke

Anonym sa...

oi! virkelig, elsker du bloggen min? :o tusen takk! setter jeg kjempestor pris på.

kjolen er kjøpt på gina tricot. vet ikke når, muligens i sommerferien. er ikke jeg som har kjøpt den, knabbet den av ei venninne :) hehe.

Inger K sa...

Ørsta, takk.

Marie Amanda sa...

Jasså, så jeg er blitt et eget uttrykk? :) haha

Lesere

Bloggurat Blogglisten