tirsdag 3. februar 2009

What the fuck does WTF mean?



Bloggen min så litt kjedelig ut, jeg liker at det er litt bilder og sånn.
Dete r ti minus ute. Jeg skal på morgentur med bikkja straks. Noen som har en eskimo jeg kan ha på meg?
Og så har jeg biologiprøve. Noen som veit hva introner og eksoner er? For det gjør sannelig ikke jeg! Detteblirgøyaltså!
Og for dere som ikke skjønte forrige posten: Jeg skal på folkehøgskole til neste år og jeg var litt usikker på om jeg skulle velge NoFo eller Fana, men så hadde jeg en lang samtale med søs, og vi bestemte meg for Fana. Bergen blir ikke trygg mye lenger. Men jeg gleder meg. Masse. Woho

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahaha, drar du frivillig til stedet hvor alle skarrer på r-er og er høylytte og heier på Brann? Du er rar....

Anonym sa...

Det er nok på tide at noen lærer dem å kombinere skarre-r med tykk l. Men kjenner jeg deg rett, kommer du til å få nok å gjøre når du oppdager at de sier "parradis" fremfor "paradís"...

Randi A sa...

Lykke til Ragnhild! Det blir helt sikkert kjekt, uansett! -DU skal jo være med å skape året! Ellers må jeg bare si at jeg er litt skuffa over at min blogg ikke ligger inne som en av de du følger med. Riktignok er den ikke så fin som din, men jeg er TROSS ALT tanta di!!

mams sa...

det blir flott! det blir flott uansett hvor i verden du er, for DU er flott :-) stor klem

Lesere

Bloggurat Blogglisten