søndag 8. februar 2009

Vad gör man när man är syk?



Jeg beklager til min svenske tante om overskriften inneholder feil! Men jeg er i et... hva kan man si... svensk humør i dag. Jeg har sett på Barna i Bakkebygrenda, lest min "svenske" tantes blogg og bare hørt på Håkan Hellström i dag. Jeg tror jeg må gifte meg med han. PLUSS at jeg kom over en svensk hjemmeside. Jeg tror kanskje jeg skal flytte til Sverige i friåret mitt i stedet for Tyskland, vi får se.

I dag har jeg dasset skikkelig. Jeg har begynt å bli orntlig forkjøla igjen, og det er ikke gøy. Menaltså: dagen min har bestått av Bakkebygrenda, litt skole (!) Håkan, film (Bolt! HAHAHA), litt mer Håkan, Dinotopia, masse te, litt chips, brødskive med tunfisk, og nå skal jeg se Life Of Brian. Jeg har det ikke noe ille. Men virkelig; nå kan det slutte å snø. Jeg er lei.

Skulle ønske det var sånn at man fikk fri fra skolen etter 20 cm. snø, sånn som det er i Australia. (tror jeg). Men neeeida, vi må bo i Norge! Dass!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten