onsdag 18. februar 2009

Hei, undersøkelse, kamera og litt blogg

Nå er jeg hjemme fra Hafjell. Det var gøy. Jeg tok ikke bilder, akkurat som jeg forutså. Uansett, nå er kameraet mitt på Canonsenteret (igjen) for å se om de kan fikse det (igjen), så jeg fr ikke tatt bilder på en liten stund. Da jeg kom hjem hadde jeg masse mail, og en av de var ra panel.no, som driver med forbrukerundersøkelser. De spurte om jeg ville ta en underskelse der jeg kunne vinne en iPhone. Hadde tatt den uansett jeg! Men jeg får altså spørsmålet:

Føkk, jeg får ikke velge at jeg både er mann og kvinne! DET er forskjellsbehandling, det!

Menaltså: Jeg gikk in på bloggen min, og til venstre der se man hvor mange som besøker bloggen min. Jeg tror det er ukentlig. Nå er det 50 fler enn i går! Kan det ha noe med å gjøre at jeg skrev "shitfish.blogspot.com -'I'd hit it!' -Barack Obama" i tre av gondolene? Ja, jeg tror det. 

Som sagt så har jeg ikke kamera i dag, så her får dere heller et bilde av Munch på en nudiststrand:

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten