mandag 12. januar 2009

This is a line, it says I care.


Jeg har kalt biologilæreren min for hurpe minst 80 ganger i dag. Inni meg, men like så, 80 ganger. Det er fordi hun er det. Jeg tror hun er klar over det selv. Men jeg spør henne pent om jeg kan levere henne en minnepinne med bilder av blomster, da inkludert artbestemmelse. Men neeeeida! Og dette er due to Torsdag, drar jeg til fotoknudsen tar det en UKE til bildene mine vil bli fermkalt! Så hun tvinger meg til å bruke fotopapir. Dyrt og teit. Hurpe.

Men denne dagen har vært søt! Jeg er litt glad i mandager! Greia er at i dag har Kyle XY seson 3 begynt å komme ut på nettet! Hiiih! Jeg satt oppe til rundt klokka 4 hver dag i juleferien for å se på episoder fordi det var så spennende at jeg ikke kunne slutte! Og så ble Amanda bortført, og da sluttet sesong to! Jeg trodde jeg skulle dø! Men så begynte det igjen den 8. januar på amerikansk TV, og da tar det ikke lang tid før det er på nettet! Nå tenker dere kanskje "Jamen, Ragnhild, det går da på norsk TV og?" Ja, de er i sesong 1 fortsatt. Ikke søren om jeg venter! OBOYOBOY, det er spennende! Men den bruker litt tid på å laste da. Dritt!

Men egentlig er den serien litt rar. Det er en dryktelig A4 amerikansk familie, men en datter i tenårene som har kjæreste, men som er voksen nok til å slå opp med han, for så å brette hele livet sitt ut for foreldrene og for lillebroren som er like åpen og som også har den perfekte kjæresten osvosv. Men det gir det sjarm!






2 kommentarer:

Imlebimle sa...

hvorfor har han ikke navle? :O

Ragnhild Regnbue sa...

Fordi han ble født i en tank! Han er med i et eksperiment der teorien er at barn som får litte lengre i "magen" til moren vil bli smartere!

Lesere

Bloggurat Blogglisten