onsdag 7. januar 2009

Musikk og mitt

ok: mitt liv nå: Jeg fryser på ryggen, klør i øyet, må på do, fryser på tærne, hører på Jon McLaughlin og lurer på om jeg skal begynne å gjøre noe annet, type dusje (så jeg kan sove lengre i morgen) eller spille litt gitar. Men Jeg vet ikke. Datan min er skikkelig ondskapsfull for tida, så jeg er itt sinna. Men det er bare sånn livet er.
Nå skal jeg bli ferdig med herbariet innen Torsdag i neste uke, og det tror jeg faktisk jeg skal greie! Jeg er ganske flink. Men hallo, 50 GODKJENTE plantearter? WHYYYYyyyyYYYyyY?

Nå gikk nettet. Flott! (Jeg skriver i frakoblet modus, men får altså ikke postet før pappa fikser nettet. Flott.) (Jeg må slutte å si "flott"!)

Dagen min i morgen, siden du helt sikkert lurer: PRØVE å stå opp ganske tidlig så jeg får dusja og fortsatt rekke bussen jeg skal rekke, ha biologi i to timer, så engelsk, og så norsk (tror jeg) og så historie (?) Ish. MEN! så skal jeg og Chris trene igjen! Yay, vi er så syykt spreke! (H) Og så skal jeg hjem og gå tur og være enda mere sprek! Nå gleder jeg meg til det blir litt varmere, for jeg fryser litt på beina. Jeg lånte pappas SUPERdigge jakke på kveldstur i dag, men KNÆRNE mine var kalde! Det var skikkelig ubehagelig.

Nå fikk jeg nett igjen! Yay!

Ok, jeg vil bare legge ut noen filmer fordi jeg er så glad i disse artistene!

Nr. 1: Han heter Alex Lloyd, og jeg hørte først om han for 10 minutter siden ish. Men aaah! Jeg er skikkelig forelska! 

Nr.2: Matt Nathanson. Han er digg!

Nr.3: Min alltids så elskede Damien Rice <3>

Nr.4: REgina SPEKTor. As always. Hun er altså en av verdens vakreste damer! Nettopp!

Nr. 5: Ben folds. (Bare en link, de tullingene har bestemt seg for at man ikke skal kunne legge ut videoene! ><) han fant jeg faktisk også nå, jeg skulle finne en Regina Spektor-video, nemlig. Og så kom jeg over denne duetten! <3 

Nr.6: John Mayer. Igjen; bare en link. (Damn, you, YOUTUBE!)

Nr.7: Jon McLaughlin: Han fant jeg også ut av i dag. Jeg elsker Youtube litt innimellom.



Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten