søndag 25. januar 2009

En vanlig dag i helvete



I går var det lørdag.

Da var jeg ute og shoppet med Christine. Jeg kjøpte bukse, nettingstrømper (til et kostyme) og forsvarsspray. Veldig praktisk. 
Og så hade jeg en helt vanlig dag i helvete. Neida, jeg var på STYKKET en vanlig dag i helvete. Det er et merkelig og kuriøst teaterstykee på nesten 3 timer somforegår på en scene dekket av snø og trær. Det er en dramatisering av Tor Ulvens diktning, og hans diktning var rar/kul:
Skrekken når du kjenner ujevnhetene i hodebunnen
og det kulete fremspringet bak øret
og du innser at dette er deg selv
at du er stengt inne der
fluktsikkert og på livstid

Det var et helt fantastisk stykke! Jeg anbefaler det veldig! Mange kjente som er med i det også, som bl.a Kim Haugen og Gisken Armand.


Nå må jeg lese til gymen, jeg har vel kanskje 150 sider igjen, Joy!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten