fredag 26. desember 2008

You were dead before you hit the ground

God jul, alla!

Jeg er ikke så flink til å holde løftene mine, så jeg blogger litt til før nyttår.

I natt trodde jeg at jeg drømte at pappa kom inn og gav meg en t-skjorte med bilde av en fisk som sa "shit", og da jeg fortalte han det i dag, lo han, for det var sant! JEG har fått meg en SHITFISH-t-skjorte! Er ikke det kult??? Jeg skal legge ut bilde når jeg kommer hjem fra bestemor i morgen. Dæven, den skal bli brukt! Synd den er hvit... Men samma.

Jeg er altså hos bestemor nå, og har feira jul her. Fetteren min, Anthony, er her og han bor her) men han vil bare se på film og spille spill.:P (Magnus: vi savner deg)
Jeg har fått masse fine gaver til jul! Jeg fikk f.eks gitar av pappa og verdens fineste og diggeste morgenkåpe av mamma! Pluss at jeg fikk meg sengesett med hodeskaller på, løsbart, smykker, perler og kakestrøssel:P Jeg er overall ganse lykkelig! Men mest av alt er jeg lykkelig over geita jeg fikk! Jeg fikk ei geit, alle sammen! Det eneste jeg egentlig ønsket meg til jul! :D Jeg er heldig! 
Det var litt gøy, for jeg trodde ikke jeg ville få en geit, for alle gavene var pakket opp og sånt. Men da vi gikk rundt og samlet inn gavepapiret så jeg at det lå en konvolutt under treet til meg fra Mormor og Morfar, og inni der sto det at jeg hadde fått en geit! :D:D:D

Nå skal jeg altså hjem for å være med på nyttårsrevyen til SVURR! HIPP SVURRAAA! Jeg gleder meg!  Det er alltid skikkelig fett, og vi på scenegruppa er best! (Sammen med lyd/lys seff) Detblir ikke noe scene uten oss! (H)

Jeg har søkt på FHS nå; på Nordmøre, Fana og Bømlo. Jeg satser på Nordmøre. Men de er de eneste jeg ikke har hørt fra! Jeg fikk mail fra Fana og brev (Med nøkkelring) fra Bømlo. Pf.  Men de tar opp folk først i februar, så jeg gleder meg masse til da.

Nå må jeg pakke. (Jeg skal hjem, remember?) Og så ses vi etterhvert! Fred ut! Kos dere med denne så lenge:

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten