søndag 7. desember 2008

Såppass...

Jeg hører rykter om at noen får abstinenser av å ikke lese bloggen min... Det er litt gøy!

Altså: Jeg beklager. Det har vært dårlig med blogging i det siste. Det er en fin blanding av vinter"depresjon"(Les: vintergiddalaushet), for mye å gjøre på skolen og for lite søvn. Det er ikke bra. Jeg beklager på det sterkeste til alle dette går utover! Jeg har heller ikke svart på mail på noen dager... Stakars canadiern! Men men. Jeg skal skjerpe meg. Lover!

Jeg sal ha teaterforestilling frem til torsdag, så det blir nok dårlig frem til da! Men etter det skal jeg skjerpe meg i hvert fall!

Dere får noen linker som kompensasjon:

  • Om du noen sinne lurer på hva klokka er og ikke gidder å flytte øynene ned til høyresiden av skjermen din, kan man jo alltid se på denne litt... merkelige menneskeklokken
  • En ganske smart video om hvordan man kan pakke inn gaver på den økologiske måten
  • Ah... Timer med gøy for pappa!
  • Føler du at noen ikke skriver det de mener? Sjekk ut denne siden of lær hva man egentlig sier! (husk lyd!)
  • Jeg elsker morsomme t-skjorter. Need I say more?
  • Du lurer selvfølgelig på historiene bak filmlogoene? Jaaada

Og det var alt for i dag! Fred ut!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten