lørdag 1. november 2008

KORT!

Mamma klagde fordi jeg ikke hadde blogget i dag, så nå har jeg 25 minutter på meg å fortelle hva som har skjedd i dag før det blir i går:

Jeg har, som noen vet allerede, fått meg kort, noe jeg ikke har hatt siden september, så nå er jeg skikkelig lykkelig! For for meg innebærer kort: 

  • Ikke mer graving etter noe større enn 1-kroner i sparegrisen
  • Nye ting (les:klær)
  • Jeg kan begynne å kjøpe sanger på iTunes igjen og gi meg bedre samvittighet!
  • Jeg har så mange t-skjorter jeg vil ha at jeg dør!
  • Jeg har betalt russeklærne mine
  • Jeg har kjøpt Photoshop!
  • Osv.

I dag har jeg vært hos melissa og funnet tema til vanen vår, Amadeus. Temaet får dere kanskje vite hvis dere tenker dere om.

Jo, og så har jeg vært hos Elisabet og spist bakt potet. Ronja hadde med den lille søte gummykyllingen hun tror er barnet sitt, som egentlig var Felix' leke, så det ble litt gøy.

En fin sang: I love You More (Than You Like Me)

1 kommentar:

mams sa...

takk nå ble jeg glad igjen ;-)

Lesere

Bloggurat Blogglisten