mandag 20. oktober 2008

Te, Teater og Testosteron(?)

I dag har jeg vært hos legen igjen for å ta vekk resten av det sorte under øyet mitt! yay og nay! Det er kjipt å måtte gå fire nye uker med et plaster på  øyet, samtidig som jeg har sti på samme øyet OG klør noe forferdelig! ><

Ok, jeg har det egentlig veldig fint. Nå ligger jeg og ser på sex og singelliv (jada!) og drikker kamillete, ØKOLOGISK kamillete (takk, Christine <3),>Helga gikk ut på å se på Sandvika Barne og Ungdomsteaters oppsetning av Jungelboken TO ganger! Den var dritbra! Anbefales på det sterkeste! (Billetter finnes på Billettservice) jeg så den gang nr. 2 på søndag, da med Christine, og  vi var søte da vi tok toget hjem. Det hele ble fimet, og den filmen ligger på Chris' blogg. (Jeg linker ikke, for det har skjedd noe teit, så jeg kan ikke linke) Gå og se! Jeg og Elisabet fant kjæreste til meg i det stykket forresten. yay oss! (så Even / shere-khan på fiken(?), hvis du leser dette, ring meg elns!)


God te i stor kopp (ja, det er kaffekopp, samma!)



De er så søte! Jeg elsker de :D

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten