onsdag 29. oktober 2008

Syk, dag alt for mange

I dag hadde jeg norskfremføring om det norske språket. Vi var først ut og greier, og det gikk greit. Jeg hadde dopa meg på paracet og koffein, så det gikk greit, helt til jeg faktisk skulle fremføre, for da gikk deet over. Jess. Læreren vår var forsinka, så de første tre kvarterene ble brukt til å snakke om bakgrunnen på dataen min, og å spille hjerter og edderkoppkabel, ved at Trygve satt oppe ved kateteret og styrte, mens vi ropte til han hva han skulle gjøre. Hours of fun!

Jeg dro hjem etter den timen, og nå sitter jeg på bussen hjem. Den lager noen skikkelig skumle lyder, som om hjulet bak skal dette av ellernoe. Jeg venter bare på at vi skal kjøre ut i grøfta, sånn som bussen til Christine gjorde i dag morges. Fordi nå snør det, og verden står stille. I det minste bussene, og det er litt kjipt. Jeg venta på 45bussen i dag, og den skulle gå ti over halv. Men på skjermen sto det at den skulle gå først ti på. Samma, tenkte jeg. Den gjør det innimellom, og dessuten viser den tabellen ofte feil. Så jeg satt der, da. Hadde selskap av Emilie en liten stund, men hun måtte dra. Da klokka ble ti over, tenkte jeg ”nei, dette er teit, jeg tar 46” så jeg gikk til 46, og den skulle komme om 6 minutter, 14 minutter, og så 10 min. Da kom det plutselig to 45busser etter hverandre, så da løp jeg bort dit igjen, og nå sitter jeg her. Yay, for en dag.


Forresten: Jeg har plassert min blogg i Oslobloggportalen Bloggurat'>Oslobloggportalen Bloggurat!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten